:-؟؟

چیز هایی که من دوست دارم:

...          ...          ...               ...            ...                ...                ...   

خیلی نا مردی نیست تو زندگی همه کار باید بکنم جز کار هایی که دوست دارم!

همه درس هارو باید بخونم به خاطر ٢ تا درسی که دوست دارم

دیروز

مامان: اون کاغذ ها چی بود رو میزت؟

من: کدوما؟

مامان: امتحان ها

من : چی بود مگه؟؟ 

مامان: برگه های عربی ادبیات دین وزندگی شیمی 

من: امتحان بوده 

مامان : چه نمره هایی؟

و....

من که از قبل با خودم فکرامو کردم درس هایی رو میخونم که دوست دارم!

بقیش به خاطر اطلاعات عمومی سر کلاس گوش میدم و شاید گاهی یه نگاهی بندازم  نمره امتحان اصلا واسم مهم نیست!

پ.ن : فقط نمیدونم امسال واسه امتحان ها اینقدر استرس دارم!

پ.ن : یه سال تصمیم گرفتم درس بخونم مگه این معده محترم و ... گذاشتند  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد